CONSULTATION FORMATION OFA |
ORGANISATEUR |
Numéro de référence officiel de la formation |
Nom Organisateur |
FORMATION |
Titre Cycle, Journée,... |
Vet Digital Training module 9 NL - Deel 2 |
Titre de la formation |
Vet Digital Training Module 9 NL - Deel 2 |
Sous-titre |
Effectief social media gebruiken voor de dierenartsenpraktijk |
Date de la formation |
04/04/2024 |
Lieu de la formation |
|
Type |
Conférence |
45 min. |
|
Démonstration d’actes techniques |
0 min. |
|
Exposé interactif |
15 min. |
|
Travaux pratiques sur animaux morts |
0 min. |
|
Travaux pratiques sur animaux vivants |
0 min. |
|
Nombre de PFCC
Y compris si contrôle réussi des connaissances |
2 |
Domaine d'activité |
Public Relations |
Thème |
|
Espèces concernées |
chien, chat, chevaux, bovins |
Mots-clés |
chien, chat, numérique |
Type de support |
Vidéo et notes de cours |
Durée |
60 minutes |
Infrastructure |
Via ordinateur |
Nombre Maximum de participants |
Illimité |
Langues |
Nederlands |
Objectifs de la formation |
Het prijsbeleid vertelt veel over de identiteit van een bedrijf en over de diensten en producten die aangeboden worden. Dat heeft invloed op de verwachtingen van de klanten. Welke prijzen je hanteert is dus iets waar je goed over na moet denken. Veel dierenartsen vinden dit lastig. Prijzen worden veelal bepaald zonder duidelijke strategie of onderbouwing. Een vergelijking met de omliggende praktijken is een veelgehoorde reden waarom de prijs de prijs is. Daarnaast ontbreekt het draagvlak binnen het team, wat tot discussie leidt en er regelmatig voor zorgt dat er niet of onvoldoende wordt doorgerekend.
Voor wie
• Praktijkeigenaren, maatschapsleden, praktijkmanagers en medewerkers van de dierenartsenpraktijk die betrokken zijn bij de ontwikkeling van het prijsbeleid van de praktijk.
• Iedere medewerker in de DAP die beter wil begrijpen hoe tarieven tot stand komen en hoe je discussie daarover met klanten op een goede en constructieve manier kunt voeren. |
Résumé |
Programma
Tijdens die tweedelige webinar ‘Sta achter je prijzen’ vertelt Gerco Bosch van veterinair adviesbureau digiRedo hoe je een doordacht prijsbeleid ontwikkelt.
Deel 2:
Tijdens de tweede sessie laten we zien hoe je een kostprijs berekent, hoe je een gezonde marge bepaalt en hoe je je team hierin meeneemt. Zo begrijp je hoe de prijs naar de klant tot stand komt en weet je hoe je deze kunt verantwoorden. |
Description additionnelle |
|
Site Web inscription / infos |
http://https://www.vettube.eu/video/vetdigitaltraining-module-8-effectief-social-media-gebruiken-voor-de-dierenartsenpraktijk/757.html |
Prix |
0 € |
Subsides |
|
Places disponibles |
|
CONFÉRENCIER |
Nom + Prénom |
Bosch Gerco |
Titre |
Veterinair adviesbureau digiRedo |
DIPLÔME PRINCIPAL NIVEAU MASTER |
|
LANGUES PRATIQUÉES |
|
Biographie |
|
Texte additionnel libre |
|
PHOTO |
|
Diplôme complémentaire 1 |
|
Diplôme complémentaire 2 |
|
Diplôme complémentaire 3 |
|
Formation complémentaire 1 |
|
Formation complémentaire 2 |
|
Formation complémentaire 3 |
|